Wednesday 27 July 2011

mukaddimah...kalam permulaan

Salam pengenalan semua...
orang lain dah lama dah start "berblogging" tapi aku baru nak start..
 aku saja nak buka blog sebab asyik buka fb ja.. jadi aku pun nak cuba la laman sosial lain pula..
jadi aku pun buka la blog nie..
: : Blog ni berkenaan cerita yg pernah aku lalui dan juga pendapat-pendapat yg x seberapa yg akan dikupas dari pandangan aku sendri... tapi blog nie bukanlah mengenai cerita-cerita heavy sampai baca pun bertambah masalah ja.. cuma cerita-cerita ringan yang akan di postkan "selagi bagi aku consider sebagai ringan" jadi aku akan post la.. Insyallah cerita-cerita yg boleh membangkitkan kemarahan orang aku x akan post...  cerita pasal kehidupan kampung yang aku sukai akan di post, selain kehidupan seorang pelajar dan sebagainya....

No comments:

Post a Comment